YKSILÖFYSIOTERAPIA JA MANUAALITERAPIAT

Yksilöfysioterapia-asiakkaiden vastaanottoni toimii Oulun keskustassa Kipulihakset Oy Toimipiste 3:n tiloissa. Löydät ajanvaraustiedot sivun alaosasta.

Fysioterapeuttina olen suuntautunut työikäisten asiakkaiden tuki-ja liikuntaelinongelmien hoitamiseen. Voit tulla käymään vastaanotollani fysioterapiassa tai manuaaliterapeuttisessa hoidossa. Tiesithän, että fysioterapiaan voi tulla ilman lääkärin lähetettä. Lue tarkemmat kuvaukset eri palveluista alla olevasta valikosta. Koulutustaustaani voit tutustua tarkemmin tästä.

Työskentelen erityisen mielelläni asiakkaiden kanssa, jotka haluavat löytää pitkän aikavälin ratkaisuja yhä vain uudelleen toistuviin, tai jo pidempään vaivanneisiin kehon kremppoihin ja jumituksiin. Monesti fysioterapiakäyntien työskentely tapahtuu tällöin mm. kehon kannalta funktionaalisempien liikkekaavojen opettelun kautta (mm. hengitystekniikka, selän segmentaalisen liikkuvuuden palauttaminen). Mennään ihan sinne liikekaavojen alkujuurille josta tuunataan kestävämmän kehityksen pohja kehon käytölle.

Manuaaliterapioissa mielenkiintoni kohdistuu erityisesti faskian toimintahäiriöiden ja myofaskiaalisten triggerpisteiden hoitamiseen, sekä purentalihasongelmien kanssa työskentelyyn. Minulle on tärkeää huomioida hoidossa koko ihminen yhtenäisenä kokonaisuutena.

TUTUSTU PALVELUIHIN JA VARAA HOITOAIKA NETISSÄ TAI PUHELIMITSE

Jos olet tulossa vastaanotolleni ensimmäistä kertaa faskiakäsittelyyn tai fysioterapiaan, on hyvä saapua n. 15-10 minuuttia etuajassa, jotta ehdit rauhassa ja ajatuksella täytellä esitietolomakkeen.

Tarkista ajantasainen palveluiden hinta kipulihakset Oy:n sivuilla.

Voit maksaa Kipulihasten vastaanotolla myös Smartumilla, Epassilla ja Edenredillä.

• Tarkempi kuvaus tulossa pian!

Tai puhelimitse: 029 170 1202

Yhteystiedot

Osoite:

Kipulihakset Toimipiste 3

Isokatu 86, 90120 Oulu

Puhelin Kipulihakset Oy toimipiste 3, ajanvaraukset ja peruutukset: